Thursday, July 5, 2007

Salamualaik>>>

cahaya kemuliaan>>

inilah nama blog aku,,'
saja nk mengisi kekosongan hati>>
menulis tika terlalu boring n x tahu nk buat apa>>
lagi pon kalu x de bhn nk tulis apa>>
nk merapu sj>> x berbaloi rasa nyer>>>
dah lama sgt x update my blog>>
bkn nk ignore jer>> just x de kesempatan>>
kata jer cuti lama,, tp macam hal ada>>>
blk g bumi darah tumpah la>> dtg blk la>> blk ke hometown lg>>
last2 terpaksa blk sni jgk>> sbb sem br dah nk start>>>>

focus kepada title my blog nih>>
actually sempena namaku yg ayahanda tercinta semat>>

>>>> nuurul izzah<<<

mcm la berlaku sepanjang cuti aku>>
cousins kahwin la>>bro tunang la>> adk2 msk u la>>
bro pndah umah la>>> my nephew patah tgn, than aku kne jaga dia la, bwk dia g hospital la>>> mcm2>>>>>>>

hidup>>>
mcm tu lah, x pernah sunyi >> dgn mcm2 perkara>> suka dan duka!!!!
sebelum kita mati n dunia ni kiamat>>

2007>>>
dah separuh ehh dah meninggalkan kita>>
so>> akun pon makin tua
juga dah genap 1 dekat ayah pergi mengadap rabbul izzati>>>>>
10 thn>> cam sekejap jer>>>
tp lama tuh
dah mcm berlaku
1o lps, aku br kat soff awwal @ form 1>>>
skrg dah kat u>>
umah aku dah lain>>umah lama rebah menyembah tanah>>>
bkn x sayang umah lama >>> segala memori di situ
but>>> nk buat cm ner!!! segalanya tinggal memori>>>bkn legenda @ nostalgia>>>

tp sekadar memori dan kenangan terindah!!!!!

semoga 2007 memberi makna kpd hidup aku>>>
semoga perjalanan hidup ini dpermudahkan!!!!!!!

semoga hidup kami sekeluarga d berkati dan d rahmati ALLAH>>>>>>>>>>>>

No comments: