Saturday, February 3, 2007

Malam>>>>>>>>>>

Salamualaik>>>>
boring nyer mlm nih, sbb tu lah aku menulis kat sini!!!
malunye malam nih!!! sungguh memalukan aku!!
>>>aku x tahu la plak abg aku ada guest, aku pki main terjah je kua dr bilik!!
adush.... nsb baik abg aku bg signal tp guest tu dgn blurr2nye dh terpandang ke arah aku!!
trs aku masuk n tutup pintu bilik!!!!
seharian hari ni aku x pegi mane2 pon>>
terperap kat umah n lebih specific lagi dalam private ofis aku la>>>huhuhu
banyak masa aku dihabiskan bersama kekasih hati yg tersayang ...
dia lah teman time aku kesepian>>>> laptop kesayangan aku lah..... punya sentimental value buat aku tuh!!!!!24 jam sehari bersamanya pon aku x kesah!!!
tu lah keje aku hari2 klu duk kaat rumah...
Esok x tahu lg ape perancangan..rasa cam nk kua jgk tp tgk keadaan dlu la!!!
assignment aku pon x settle lg..monday morning ada lab test plak!!!
next weekend aku ada 2nd module plak!!!
pas tu aku ada academic trip to penang for 4 days>>> before chinese new year!!!
so,i think x dpt jgk nk blk kg cuti raya cina ni kut!!!dah la sem ni x de mid-term break!!!!
anyway, aku harap semua bejalan ngan lancar>>>>.

Gute Nacht!!!!
Lailatukum Sai'dah!!!
Good Night!!!

No comments: